Powerwalk

Kom hem från jobbet för en liten stund sen. Tänkte att jag skulle gå ut och powerwalk runt munksjön, tråkigt bara att det regnar lite. Men det är sånt man får ta! Efter jag har tränat, ska jag hem och duscha, sen ska jag träffa Emmie, vet inte riktigt vad vi ska göra än. Men något blir det! Sen ska vi upp till Stadsparksvallen och jobba, j-södra möter ju Siriys idag. Undrar hur det kommer gå, jag tror faktiskt att j-södra kommer förlora. Eftersom det går inte alls bra för dom just nu. Tråkigt, men sant och lika tråkigt för oss som jobbar i kiosken. För det kommer ju inte lika mycket folk, när det inte går bra.

Men nu ska jag ut och gå, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0