Plugga

Kom hem från älsklingen för en liten stund sen, han och hans vän Poh kom och hämtade mig efter skolan och då åkte vi upp till Ikea direkt och kollade lite. Eftersom dom flyttar om ett litet tag, så ville dom har lite inspiration. Sen lunchade vi uppe på ikea, det blev pasta sallad och vatten för min del. Efter vi varit på A6 åkte vi hem till Robin och la oss och solade lite, sen har vi bara tagit det lugnt och nu är jag hemma. Tänkte att jag skulle plugga nu i ett par timmar och sen ska jag ut och gå en lång runda och det blir väl runt munksjön och lite längre. Man får ju passa på och gå ut och gå när det är sånt här strålande väder!

Missa inte ugly betty och desperate housewifes ikväll, kl 20.00 - 22.00 på kanal 5. Det är ju så himla bra, men hoppas ni haft en bra dag hittills =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh nu blir jag avundsjuk, ska köpa mig ett par snart jag med :)

2008-06-03 @ 19:15:31
URL: http://thefashionistas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0