Packar

Just nu håller jag på och packar lite mer, eftersom jag inte hade packat ner allt. Så håller på med det sista nu, om ett litet tag kommer älsklingen och hämtar mig, han har varit i vimmerby och spelat match så han har vägarna förbi. Hoppas att dom vann iallafall! Så när vi kommer hem till honom, ska vi kolla på film och äta lite grönsaker och dipp. SKa bli himla gott, morötter och gurka och dipp finns det något godare? Ja det finns det ju faktiskt självklart. Men det slår väldigt mycket. Detta blir nog det sista jag skriver, eftersom jag inte lär skriva så mycket på hela helgen. För imorgon åker vi till halmstad och stannar tills på söndag. Kommer bli en väldigt trevlig midsommar imorgon iallafall, blir lite middag med några vänner till mig och Robin, sen blir det lite förfest och utgång. Så det kommer bli trevligt! Men jag var ju som sagt och solade innan, sen tog jag mig en promenad runt munksjön. Och jag måste säga att jag fick himla mycket färg mot vad jag hade innan. Så jag var himla nöjd med det, nu fick jag som jag ville "mer färg till midsommar". Haha! Men hoppas att ni får en väldigt bra midsommar imorgon och att ni får en jätte bra helg. För jag hoppas på att min blir jätte bra. Kram!


Kommentarer
Postat av: Ursula

Det lät gott med morötter och dipp :)

2008-06-21 @ 20:07:51
URL: http://inexpressible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0