Lyckat?

Jag som hade hoppats på en hel lyckad kväll, men hemma hos Sanna var det som vanligt alltid lika trevligt och roligt. Senare drog vi till Saltkråkan på piren, men det var inte så mycket folk. Så därför gick jag och Frida vidare för och kolla om det var folk på centrum, men det var det inte. Så vi gick tillbaka till saltkråkan igen, då hade det kommit lite mer folk, men det blev inte lyckat för det. Det är helt otroligt att man inte ens kan få en helt bra kväll på sin egna födelsedag. Istället sitter man och är deppig jag blir så trött på det Jag hatar allt tjafs, så onödigt! Jag blev allt för deppig tillslut, så jag orkade inte alls hänga med Jenny, Johanna och Lovisa till Danne som hade fest, så jag pallrade mig hemåt. När jag gick hem hörde jag en kille säga: Nemen är det inte födelsedags barnet som går helt ensamt? Haha, det var himla trevligt att träffa min käre vän Simon en sväng, han var så snäll och körde hem mig sen också. Så nu sitter jag här helt ensam och kom hem vid 23.00 på min födelsedag, jag ska vara ute och ha skoj nu, men ne!

Men nu får jag istället hålla tummarna på att lördagen blir bättre, men jag ska inte hoppas på för mycket som jag gjorde nu ikväll. Eftersom då blir det aldrig som man tänkt sig, eller hur?


Bild: Glada är vi iallafall. Louise, jag, Lovisa och Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0