Love it

Äntligen hemkommen från Stadsparksvallen, jag är död trött. Men dagen har jag tillbringat med Emmie, mötte upp henne på stan vid tre tiden. Vi gick och kollade och shoppade lite. Jag köpte mig underbart söta trosor med volanger på, som sagt volanger syns överallt både på kläder, bikinisar och underkläder and i love it. Jag köpte också ett par svarta hjärtöronhängen från gina tricot, super fina. Så jag är nöjd med dagens köp! Eftersom vi var klara väldigt fort, så satt vi oss på det nya kafét "wayne's coffie". Jätte fräscht var det, bara lite tråkigt att det var ganska dyrt, men det är ju så nu för tiden. Annars var det super gott, jag lär iallfall fika där flera gånger. Sen framåt 5-halv 6 tiden, promenerade vi upp till stadsparksvallen och j-södra förlorade som vanligt. Det var ingen bra match alls!

Men nu är jag hemma och det blev en promenad hem från stadsparksvallen med min käre bror. Strax borde jag hoppa i säng om jag ska upp imorgon igen vid 05.00, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0