Jobbat

Hej allihop!

Nu är jag äntligen hemma från jobbet och jag är helt slut. Jag är döds trött, så tänkte att jag skulle lägga mig och sova lite. Att gå upp kl: 05.00 var det värsta på länge, fy fan va jobbigt det var. Jag ville bara ligga kvar i min säng och sova, usch! Innan jag går och lägger mig lite i soffan ska jag äta lite mat för jag har bara ätit en banan idag. Men annars var väl första dagen på jobbet, helt okej.

Senare vid fyra kommer älsklingen hit och vi ska ner till stan en snabbis innan hans träning börjar, tänkte att jag skulle shoppa lite (om jag hittar något fint). Men hoppas att ni får en jätte bra dag, kram!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. =)

2008-06-16 @ 12:36:46
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Postat av: Anonym

lilla stumpan är du trött, bara 8 v kvar puss

2008-06-16 @ 21:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0