I'm home

Nu är jag hemma från Halmstad, det var en varm resa hem. Men tur att man hade vatten, annars hade jag aldrig stått ut. Men idag vaknade jag och robin upp hemma hemma hos hans familj vid 10 tider ungefär, åt frukost och pratade lite. Senare framåt 12 tiden, åkte vi och solade vid havet. Det var så varmt och skönt och det blev extra varmt när det var vind sitlla också. Så självklart lyckades jag bränna mig lite idag, men det lägger sig väl tillslut. Det var himla mysigt att åka upp till halmstad och bara umgås med Robin och hans familj!

Men som sagt, gårdagen blev verkligen lyckad. Modevisningen var riktigt bra, god mat, gratis drinkar och sen utgång. En riktigt bra kväll! Nu tänkte jag lägga upp några få bilder från modevisningenigår. Men hoppas att ni haft en bra helg och att ni njutit av det fina vädret, jag hoppas verkligen att det håller i sig. Kram!

Min älskade vän Lovisa fyller 18 år idag, grattis till henne. Jag älskar dig!

image209 image210
Bild: Robin och hans pappa Johnny

Kommentarer
Postat av: cindy

Låter som en lyckad kväll :)

2008-06-01 @ 22:12:23
URL: http://www.lifeofcinderella.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hejhej!
Hur mår du?
Vaknade du på rätt sida idag i den sköna solen? :)

2008-06-02 @ 07:12:32
URL: http://typperra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0