Hemma

Nu är jag hemma från en underbart bra helg i halmstad! Jag har haft det så himla trevligt och mysigt med Robin och hans familj och några vänner. Det var jätte kul att Ajnur och Fadil var där, riktigt kul och fira midsommar med dom. Ajnur och jag lyckades ha himla kul iallafall, haha.

I fredags åkte vi ner till Halmstad, kom fram ungefär vid 1-2 tiden. Senare på kvällen kom det lite folk till Robin, vi lagade mat och drack lite och hade det riktigt trevligt. Efter det blev det utgång, så kvällen blev verkligen lyckad och det var precis som jag hade hoppats på. Sen på lördagen åkte vi och körde gokart, men självklart fegade jag och Ajnur ur. Men nästa gång har vi faktiskt lovat att vi inte ska backa ur. Men på kvällen åkte Ajnur och Fadil hem, så då var det bara jag, Robin, Smulan och Ola kvar. Men vi hade lika trevligt ändå. Vi bestämde vi oss för att åka till Elin, som jag inte träfftat på jätte länge. Har saknat henne så mycket. Där satt vi och kollade på fotbollen och Ryssland vann över Holland? Det trodde jag faktiskt inte. Men det gjorde dom. Sen efter det blev det lite gitarr hero och singstar, det bästa på hela kvällen var det. Framåt 00.30 gick vi ut på stan och hälsade på en himla massa folk, det blev en sväng in på bulls och cafét också. Den kvällen blev lika lyckad! Annars idag har vi bara tagit det lugnt, jag och älsklingen vaknade vid 12.40, trodde inte det var sant när jag kollade på klockan. Haha, jag minns nog inte ens senast jag sov så länge. Det var lite tråkigt att vi sov bort hela dagen, med tanke på att vi åkte hem vid fyra tiden. Men helgen har verkligen varit jätte bra, jag har haft så roligt och trevligt. Tack allihop för en riktigt trevlig helg!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0