HEJA SVERIGE!

Det har varit fullt upp hela dagen idag! Vaknade klockan 11, hoppade in i duschen, fixade mig och cyklade ner till stan. Köpte mig ett jätte sött linne från Vila, och en mascara och fondation. Jag är väldigt nöjd med dagens köp! Men när jag skulle gå hem, tror ni inte mammas cykel blivit stulen? jag blev as förbannad och nervös, eftersom jag visste att mamma skulle bli förbannad. Och det blev hon ska jag lova! Jag råkade väl glömma och låsa, jag har sån himla otur nu för tiden.

Men just nu sitter jag här och väntar på klockan ska gå lite snabbare, eftersom jag ska med bussen 17.49. För nu är det dags att börja tagga för fotbollen, klassfest och utgång. Jag hoppas på att kvällen kommer bli bra, hoppas ni får en jätte bra lördag kväll. Tagga för fotbollen, heja sverige. Kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0