Happy

Idag är det en jätte bra dag, det började med att jag fick reda på att jag fick MVG i idrott och jag var verkligen nöjd med det. Sen så fick jag äntligen G i matte, så underbart skönt att slippa tänka på det mer. Jag slipper räkna matte i hela trean, vilken lättnad. Men idag efter skolan åkte jag hem till Emmie och vi har bara tagit det lugnt, suttit ute i solen och pratat om allt mellan himmel och jord. Jag är glad att jag har en sån underbar vän som henne!

Nu kom jag hem precis, tänkte att jag skulle sätta mig och plugga lite innan älsklingen kommer och hämtar mig. Vi ska hem till honom och ha det himla mysigt. Först ska vi städa lite(mindre kul), sen ska vi ut och gå, och sen ska han hjälpa mig och plugga lite och till sist ska vi kolla på film. Undra om vi hinner med allt, men det ska jag se till. Mys blir det iallafall! Men hoppas att ni haft en jätte bra dag, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0