God morgon

God morgon allihop!

Igår kväll kom Robins käre vän Poh en sväng innan han slutade träningen. Vi skulle nämligen åka iväg och äta på Jensén och det var super gott. Vi satt och pratade och hade det allmänt trevligt. Sen åkte jag hem och sov!

Men nu sitter jag i skolan och har lektion och jag orkar verkligen inte göra någonting, för jag är så himla trött idag. Lyckades komma lite försent till skolan också, en halv timme. Men det är ju inte hela världen! Efter skolan ska jag hem till älsklingen, så ska vi kanske lägga oss lite i solen och sedan ska han hjälpa mig och plugga matte, eftersom jag har provet imorgon. Men jag hoppas att jag klarar det, för jag måste det med andra ord! Hoppas att ni får en jätte bra dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0