God morgon

God morgon allihop!

Idag lyckades jag vakna upp vid 07.30, inte bra alls. Det betyder där emot att jag försov mig! Första lektionen var aerobics, så typiskt att missa just den. Den är ju så skönt att träna på morgonen, men jag får bege mig ut i det fina vädret senare ikväll. Men just nu sitter jag på lektion, ska försöka göra klart mitt arbete som ska vara inlämnat denna veckan. Men annars idag, ska jag ligga ute och sola + att det kommer bli att jag pluggar samtidigt. Känner att jag behöver det, eftersom jag har två prov denna veckan. Passa på och njut av det fina vädret, för det sägs att det ska bli lite svalare i slutet av veckan. Men hoppas ni får en bra dag. kram!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Med mig är det jätte bra! Så skönt att man kan gå ut i solen på rasterna i skolan!
Händer det något kul idag?

2008-06-02 @ 13:40:08
URL: http://typperra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0