God morgon

God morgon allihop!

I morse körde älsklingen hem mig, eftersom han ändå skulle till jobbet. Jag har ju inte varit hemma sen i Lördags. Så jag ville gärna hämta lite kläder till skolan och så. När jag kom hem nu i morse var jag verkligen jätte trött, jag la mig direkt i sängen och försökte sova. Men istället ligger jag och nyser hela tiden, jag har gjort det hela natten med och mina ögon är lite svullna, Jag hatar pollenallergi! Pga, det så kunde jag inte sova nu som jag ville, för det går absolut inte somna när man ligger och nyser hela tiden och ögonen rinner. Det funkar bara inte!

Men idag börjar jag skolan kl:09.50 hur skönt som helst, men tyvärr fick inte jag njuta av den sov morgonen idag. Efter skolan ska jag och Emmie ner till stan, sen ska vi kolla på Sandagymnasiets bal. Finns en hel del man vill se, men tyvärr så hinner vi inte se alla, eftersom vi ska iväg och stå i jsödra kiosken på stadsparksvallen idag och då måste vi vara där uppe ca 17.30. Men vi hinner se Lovisa och Hillevi gå iallafall, dom kommer vara så fina! Njut av vädret, för det varar inte länge till tyvärr.


Min käre vän Johanna fyller 18 år idag, grattis babe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0