God morgon

God morgon allihop!

Vaknade för ett litet tagsen, tänkte att det är lika bra och gå upp så slipper jag sova bort hela dagen. Eller det hade jag inte kunnat göra ändå för kl:10.30 ska jag till Tandläkaren, och jag tror inte att jag har några hål? men man vet aldrig. Men senare idag framåt två tiden ska jag till skolan och göra ett naturkunskaps prov, som jag absolut inte är fullt laddad för. Jag kan inte göra något mer än och försöka trycka in den dära texten som står i boken i mitt huvud, jag hatar att komma ihåg saker när man läser ur en bok. Jag är sämst på det, badbad!

Senare framåt kvällen ska jag åka och träna på gymmet hade jag tänkt mig, det blir lite konditionsträning och styrka tror jag. Efter jag har tränat ska jag åka till Robin och det kommer antagligen bli en kväll framför tvn, eftersom Sverige - Grekland spelar mot varandra idag. Men jag tror faktiskt att Sverige vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0