God kväll

Sitter här hemma hos älsklingen nu, vi har precis ätit lite kvällsmat. Smarrigt! Nu ska vi strax åka hem till mig, eftersom vi inte kan sova här för att det går inga bussar så tidigt på morgonen. Jag börjar ju som sagt jobba kl:06.00, så då blir det lite tajt, sen får jag gå upp mycket tidigare. Därför är det smidigare att vi sover hos mig, men det är lika mysigt. Vi har haft en jätte mysig kväll iallafall. Men imorgon ska jag äntligen träffa Lovisa, saknar den tösen. Har inte träffat henne på ett tag, så vi får se vad vi ska hitta på. Sen ska jag fixa passet imorgon också, hoppas att man blir bra på kortet, haha. Lär jag ju inte bli, inte min bästa sida att bli bra på kort, om ni ville veta. Nu ska vi åka till mig, hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0