First hotel G

Jag gick och la mig direkt i soffan när jag kom hem från jobbet och jag somnade direkt. Och sen sov jag i tre timmar, hur skönt som helst. Så nu är jag lite utvilad! Det är tufft att jobba, man blir sliten. Men nu ska jag åka till sense och träna lite konditionsträning och styrka. Ska bli väldigt skönt!

Igår kollade jag och Robin på hotell i Göteborg, eftersom vi ska åka dit den 11 Juli -12 Juli. Vi hittade ett som vi fastnade för "First Hotel G ", himla mysigt var det. Så vi ska boka det nu i veckan har vi bestämt, vi kommer ha det så mysigt. Jag längtar verkligen! Det kommer bli massa mys på hotellet, shopping och liseberg.

Robin, den kärlek du ger gör att jag älskar dig mer och mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0