En sommar kväll

Som ni märkt så har jag inte riktigt haft tid till att sitta vid datorn, men det blir ändring på det snart. Igår vaknade jag upp hos Robin och sen tog vi en lång morgons promenad i solen, hima mysigt. Efter det blev det frukost och sedan fixa oss eftersom vi skulle upp till A6.  Sen på kvällen körde han mig till Lovisa, där vi förfestade lite och sen åkte vi in till stan och satt på piren på Saltkråkan. Vi hade det himla trevligt faktiskt både hos Lovisa och ute!  Men nu idag har jag och Emmie legat på väster sjön och solat i ett litet tag, sen nu har vi fått i oss lite mat ( sallad).  Känner att jag vill gå ut och lägga mig i solen igen, för det är så himla varm och skönt ute + att jag vill bli brun!

Men mina planer för kvällen är att jag ska ut och gå en lång runda om ett tag och sen ska jag och älsklingen ha en myskväll, laga lite god mat och kolla på någon film. Jag vill se "what happend in vegas". Någon som har sätt den och kan säga om den är bra?Eller vet ni någon annan bra film man kan ladda ner? ge förslag. Men hoppas ni haft en jätte bra dag och att ni får en trevlig lördag kväll. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0