Eftermiddag

Nu har jag precis duschat & ätit frukost, sitter här hemma hos Robin.Men han är inte hemma, så det är ju faktiskt lite tomt här. Tänkte att jag skulle börja göra mig iordning nu så jag kommer iväg någon gång. Ska nämligen ner till stan en snabbis och bara kolla lite. Senare ikväll ska jag stå i kiosken på stadsparksvallen för U21. Tråkigt! Men idag var jag illa tvungen att stå där. 

Imorgon är det äntligen skolavslutning, det kommer bli så skönt med lov. Men för min del blir det inte mycket till lov, mer än helger. Eftersom jag jobbar i hela 9 veckor, mån - fre. Fast jag har ju faktiskt ganska softa tider, dom fem första veckorna jobbar jag 06.00 -12.00 och dom fyra sista veckorna jobbar jag mån - tors 05.30 - 10.00 sen på fredagar jobbar jag 05.30 - 09.00 . Ni kanske kan hålla med om att det är ganska sköna tider? Fast jag kan ju inte på stå att det är så skönt att gå upp klockan 5 på morgonen. Men man har nästan en hel dag på sig sen när man har slutat jobba, då kan man bara åka ner till stranden och sola. Därför hoppas jag på att det kommer vara super bra väder i Sverige i hela juni, juli och agusti. Men hoppas att ni får en bra dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0