Det värsta

Det var verkligen super skönt med en lång promenad på ca 5,5 km innan, speciellt i det härliga vädret. Hoppas att värmen börjar komma nu igen, för jag vill ha sol och få den där härliga sommar känslan. För den har jag verkligen inte nu! M

en nu borde jag lägga mig och sova faktiskt om jag ska gå upp kl:05.00 imorgon. Usch, jag orkar verkligen inte. Och idag höll jag på och försova mig. Det är nog det värsta som kan hända på detta jobbet.  Vilken marddröm det hade varit om jag gjorde det, men underbart skönt med sömn. Men den sömnen får jag inte längre på morgonen, iallafall inte dom närmsta 7 veckorna.

Nu ska jag gå och lägga mig framför tvn. Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0