Bokat

Jag och min älsklingrobin åker till "First hotel G" i Göteborg och ska ha det mysigt den 11 Juli-12Juli. Jag ringde för ett tagsen och bokade, så nu är allt bokat och klart. Jag längtar redan, vi kommer ha det så bra.

Vi körde på ett "make love erbjudande" i det paketet ingår: En övernattning i dubbelrum (Superior), härlig frukost, morgonrock på rummet, frukt & choklad, en flaska mousserande vin, doftljus, massageolja och en presentbok. Men vi tyckte det skulle bli ännu mysigare med ett deluxe rum, därför tog vi det istället. Sen i superior rummet ingick bara morgonrock och det jag skrev i make lov erbjudandet. Men i deluxe rummet ingick det dubbelsäng och en soffa, sen ingår det morgonrock, tofflor och lyxiga bad och skönhetsprodukter, sen fri tillgång till internet och betal-tv. Vi tyckte det var bättre och det blev bara 200 kr dyrare, alltså allting blir 1798kr för en natt. Tror faktiskt att jag kommer kunna rekommendera detta sen, för det låter väldigt bra. Men passa på du och din pojkvän också, för detta erbjudandet gäller tills den 12/12 tror jag det var. Jag och älsklingsrobin kommer ha det riktigt bra och mysigt på vårat hotellrum!


Kommentarer
Postat av: Elin

sötnosar!!

2008-06-27 @ 19:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0