Bio

Kom hem för ett tagsen från Bion, har varit och kollat på "Sex and the city"
med Hillevi och Emmie. Den var precis som jag hade väntat mig, den var så sjukt bra. Jag skulle göra vad som helst för att få en sån garderob som i filmen, den var så stor och fin. Och sen shoppa massa kläder och skor och sortera alla kläder och skor på hyllor och hänga dem i galgar. Åh, jag bara måste ha en sån garderob. Men iallafall filmen var verkligen en 5/5, jag skulle kunna se den igen och igen och igen. Men efter bion åkte vi till Erik för att kolla hur han bodde, han hade lite inflyttningsfest idag. Så vi åkte bara förbi och sa hej till allihop, blev bara en liten stund.
Men det var kul och träffa alla!

Men annars idag vaknade jag upp hos min älsklingsrobin, vaknade av att han hade gjort en jätte mysig frukost till mig och honom. Sen låg vi bara och kollade på tv och framåt eftermiddagen åkte vi upp till A6 en liten stund. Jag köpte mig bara en svart hårklämma, ett armband och ett naglack. Alltid bra att ha! Sen körde Robin hem mig och jag gjorde i ordning mig för att möta upp tjejerna. (som jag skrev här över)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0