Äntligen

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag, dagen började med skola som sagt. Vi hade bara en lektion, så vi slutade runt 11 ungefär. Efter skolan åkte jag och Emmie ner till stan och kollade lite, sen gick vi och kollade på Lovisa hur hennes hår blev till balen. Sen vid fyra kollade vi på Sandagymnasiets bal, Hillevi och Lovisa var hur fina som helst. Men det blev bara en timme vi kollade, eftersom vi skulle upp till stadsparksvallen och sitta i kiosken. Idag var det inte alls kul och jobba, för jag var så himla trött. Det sista som hände när vi skulle stänga kiosken var att stackars Emmie lyckades få den stora tunga brädan på hennes lilla fot, så den blev svullen och aj va ont hon hade. Så en "sjukvårdare" fick kolla på henne och de trodde att den kan vara en spricka eller något likande. Men de skulle vänta tills imorgon, hoppas inte det är någon spricka eller något annat. Jag tycker synd om Emmie, inget går som hon vill. Men nu måste jag sätta mig och plugga, tyvärr. Hoppas ni haft en jätte bra dag, kram!

Här kommer lite bilder från balen:

Hillevi och hennes bal dejt Findus


Lovisa och hennes pojkvän Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0