18 år idag

Idag är det en riktigt bra dag, jag fyller 18 år och det är sommarlov. Det kan helt enkelt inte bli bättre, jag mår så himla bra. På tala om det, så kommer kvällen bli kanon. Vi kommer ha det så himla kul, både hos Sanna och sen när vi gå ut.
Jag hoppas verkligen på en lyckad kväll och det ska det bli.

Just nu sitter jag här hemma, kom hem från skolavslutningen för ett litet tagsen. Har fikat lite med familjen! Men strax tänkte jag att jag skulle gå ner till stan och se om jag hittar något fint, för jag behöver verkligen köpa något nytt. Jeansen som jag hittade igår får jag vänta lite med, men blir det nog att jag köper dom i slutet av månaden. Men annars hoppas jag verkligen på en lyckad kväll med mina kära vänner och hoppas att ni får en jätte bra dag. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0