Happy

Är hemma nu, har halvsovit lite framför tvn nu. Idag blir det träning vid fyra tror jag, om jag inte tar en lång promenad istället. Sen ikväll blir det förfest med tjejerna och utgång, kommer bli en riktigt trevlig kväll. Jag har problem med både kläder och hår, för det är en aning kallt ute. Det är ju inte precis sommar värme, om det hade varit det så hade jag vetat precis vad jag skulle ha på mig. Men nu är det tyvärr inte så!

Ja, man kan ju faktiskt inte alltid få som man vill eller hur? Men som sagt nu är det helg och det är riktigt skönt och få ha lite ledig för en gångs skull. Det är ju inte ofta man får det nu för tiden, "dumma jobb". Men jag har ju själv valt det!




Kommentarer
Postat av: Lollo

Vart är det du jobbar egentligen babe? =)

2008-07-19 @ 01:26:59
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0