Torsdag

Hej allihop!

Sitter här med slingning i håret nu, ska nämligen slinga mitt hår lite blondare. Trodde jag skulle slippa göra det nu i sommar, med tanke på att det blir solblekt. Men nu är ju inte vädret precis det bästa, så jag fick slinga det. Så jag har hållt på och donat med håret nu sen halv ett ungefär. Ska ta ur färgen om typ 15 min och jag hoppas verkligen att det blir bra. Jag vet inte vad jag gör om det blir fläckigt och fult, men jag får hoppas på det bästa och tänka positivt iallafall.
Senare framåt tre tiden kommer älsklingen hit, så ska vi äta tacotallrik på kaffe paus. Sen vid 5 ungefär ska vi åka och träna på sense. Det blir lite styrka och konditionsträning idag också!



Kommentarer
Postat av: Felicia

härligt med slingor. jag väntar ett litet tag till på solen ;p

2008-07-11 @ 21:30:04
URL: http://felischa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0