Summer

Jobbat idag också mellan 06-12.00, så efter jobbet åkte jag och solade i munksjö parken, så har legat där i ungefär 2,5 timme nu. Men det blev bara solning på ryggen typ, eftersom jag brände mig rätt rejält igår på framsidan eller iallafall ansiktet. Därför har jag legat med en handduk över huvudet idag! Väldigt smart av mig faktiskt. Men om vilken minut som helst så kommer Emmie hit, sen vid 5 tiden ska vi möta upp Lovisa och promenera till piren. Sätta oss och prata och ta någon glass eller något, vi ska ha det allmänt trevligt iallafall!

Idag är jag faktiskt glad, vet ni varför? Jo, för att dom gladiatorsandalerna med högklack jag talade om tidigare har kommit in i min storlek igen. Så nu gäller det att hålla tummarna på att dom finns kvar i ett par dagar till. För denna veckan ska jag beställa dom, punktslut. Sen har jag kommit fram till att jag ska skaffa mig ett "visa bankkort". Det är så mycket smidigare speciellt när man ska nätshoppa. Sen kan man handla utomlands med kortet, jag tycker visa kortet är mycket bättre. Därför ska jag byta ut mitt "maesto" till "visa". Det låter som en väldigt klock idé va? Fast alla tycker ju olika, jag tycker det är bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0