Sommar

Helg äntligen!

Klockan är redan över fyra, jag har legat på stranden hela dagen idag med Emmie, Mathilda och Frida. Sen fick vi sällskap av Pt och Ciggen, sen kom älsklingsrobin och pressfeldt och Wirell. Men tyvärr, blev det för mycket moln. Så fick packade våra grejer och gick hem. Fast det gjorde inget för min del, för vi tjejer hade legat där sen 11.30 idag. Och jag har bränt mina ben, så fult att man är blekare på baksidan än på framsidan. Jag älskar verkligen och sola framsidan, men sen när man ska ligga på mage och sola ryggen då är det faktiskt jätte tråkigt.

Men nu har jag velat framåt tillbaka ifall jag ska bara ta det lugnt ikväll eller om jag ska med tjejerna ut och jag tror faktiskt det lutar åt att jag bara tar det lugnt. Men nu ska jag duscha, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0