Shoes

 

Ska gå alldels strax, ska bara sminka mig lite. Sen ska jag möta upp Mathilda och Johanna. Vi ska beställa lite skor från en hemsida och jag är väldigt sugen på dessa skor, men storlekarna gör mig förvirrad. Får hoppas att det löser sig, kommer säkert hitta andra skor när vi kollar igenom sidan igen. Men det ska bli kul och träffa dom iallafall, Mathilda den fuskisen åker till Turkiet på Söndag, men jag hoppas att jag kommer träffa henne innan dess. Hon kommer ha det så underbart i 35 grader sol i turkiet. Hon får allt ta och sola lite åt mig med, för här i jönköping lär det ju inte finnas sol.  Och johanna har jag inte sätt på ett tag, saknar faktiskt henne. Så det ska bli himla kul och umgås lite med dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0