Promenad

Nu är jag hemkommen från Mathilda! Hon och jag och Johanna har försökt beställa skorna, men det gick verkligen inte bra. Så vi får helt enkelt vänta lite, väntar på svar från en som ska förklara lite. Därför hoppas jag att det kommer fixa sig, för jag vill verkligen ha dom. Men tyvärr så fanns inte dom gladiatorsandalerna med klack kvar i min storlek, jag får helt enkelt hoppas på att dom kommer in snart igen. För då ska jag absolut beställa dom! Men dom andra skorna kommer det bli iallafall, dom till vänster i det andra inlägget nedanför här. För de fanns i min storlek som tur var! Men det hade varit ännu bättre om de andra också fanns, för jag vill ha dom.

Snart ska jag ut och gå runt munksjön, för jag hann ju nämligen inte med det eftersom vi skulle fixa med skorna. Men det lyckades vi inte med! Sen är det så dåligt att inte sense har öppet längre på sommaren, deras öppetider är mellan 16-20.00. (as dåliga tider) Men nu ska jag ut och gå runt munksjön. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0