Naglar



Kom hem för ett litet tag sen från stranden och staden. Jag, Emmie, Mathilda och Simon har legat på stranden från 13-16.30 idag. Sen fick jag nog, jag blev uttråkad och rastlöst av att bara ligga och sola idag. Så jag och Emmie gick ner till stan och kollade lite, sen gick vi in på fritidsresor och kollade resa till Mallorca. Vi hittade en jätte bra och hyffsat billig till "Palma Nova" den 16 agusti eller 23 agusti. Så det kommer troligtvis blir att vi beställer den, antingen ska vi ta så vi vet vart vi hamnar eller så tar vi ospecifiserat. Vi kanske vågar chansa, vem vet vi kanske hamnar på värsta lyx stället eller så hamnar vi värsta skitstället. Men det vore väldigt surt! Sen tog vi vägarna förbi "Karista" och jag beställde tid för och fixa naglarna, så nu har jag tid den 30 agusti. Då blir mina naglar äntligen långa och fina. Jag älskar verkligen att hålla på med naglarna och sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0