Morning

God morgon allihop!

Nu är jag på jobbet, varit uppe sen 05.00. Det är tufft och gå upp vid den tiden vill jag lova! Det blev inte så mycket bloggande igår, eftersom jag inte hann med det. Hade fullt upp hela dagen! Efter jobbet igår så kom Jonna hem till mig, jag fixade i ordning mig och vi begav oss ner till stan för och shoppa lite. Jag köpte mig ett par träningsbyxor och en träningstopp, en vanlig enkel vit t-shirt, en silkesjacka i gammaldags rosa ( i love it ) , sen ett rosa naglack och ett par tygskor från scorett. Sen la jag undan en bikini och ett par chinos som jag förhoppningsvis ska ner och prova idag. Sen lunchade vi och satt och pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt, jonnas mun går ju i ett. Haha, så go är hon. Senare på kvällen igår var jag på sense och träna lite styrka och konditionsträning, super skönt var det. Sen när jag kom hem var älsklingsrobin hos mig, så det blev mys med honom framför tvn i stort sätt hela kvällen.

Men idag efter jobbet ska jag träffa Emmie, har ingen aning om vad vi ska göra. kanske en tripp till stan? kan hända, det är ju inte omöjligt precis. Ska bli kul och träffa emmsi, har inte träffat henne på ett tag. För hon har ju varit iväg lite överallt det senaste och nu hade hon tänkt och lämna mig igen för hon ska till Gotland på fredag, men jag försöker få henne att stanna hemma. Så jag får hoppas att jag lyckas ;) Ikväll blir det troligtvis träning igen, det blir lite lätta vikter och konditionsträning isåfall. Men hoppas att ni får en jätte bra dag, kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du jackan? (:

2008-07-17 @ 20:32:57
Postat av: Svar till Anonym:

Jag köpte den på Gina tricot :)

2008-07-18 @ 07:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0