I'm home

Sitter här hemma hos älsklingen nu, vi kom hem sent igår kväll från Göteborg. Vi har haft det jätte mysigt på hotellet, på stan och på liseberg. När vi chekade in på hotellet i fredags, så hade dom gjort det jätte fint i vårat hotell rum. De hade lagt upp rosenblad format som en hjärta på sängen, sen låg morgon rockarna på sängen och mosserat vin + två vin glas, sen fick vi även exotiska frukter, massage olja och en present bok. Allt var helt perfekt, jag vill tillbaka!






Men innan vi chekade in på hotellet gick vi på stan i ett x antal timmar, jag köpte mig ett par stentvättade jeans, en väska, två par hipsters med volanger i love, två linnen, en kofta, ett armband och tights. Så jag var absolut nöjd med mitt köp, Robin också. Hans skjorta är jag helt förälskad i, han är så fin i den. Men resten av dagen/kvällen tillbringade vi på hotellet! På lördagen hade vi ställt klockan eftersom vi skulle ner och äta frukost. Hotellfrukost finns det något godare? Robin och jag älskar det iallafall! Efter vi ätit frukost fixade vi oss och sedan chekade vi ut och begav oss till stan en sväng. Framåt eftermiddagen åkte vi till Liseberg, vi hade det så mysigt där och sjukt kul. Robin lurade på mig två karuseller som jag inte velat åka innan och sa att dom inte var läskiga. Haha och självklart litar jag på honom, sen när vi väl sitter där i och ska åka, så självklart säger han: Jag har bara skojat hela tiden, den är as läskig. Det gjorde inte saken bättre, den värsta var faktiskt höjdskräcken. För jag hatar höjder, jag har sån enorm höjdskräck. Men det gick bra tillslut ändå!

Hela helgen har varit perfekt i Götebrog och igår hade vi 1 år och 3 månader.
Jag är lycklig med dig Robin, jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går!

Kommentarer
Postat av: Cristel

Typ världens mysigaste hotell?!

Vart bodde ni?



ha en bra kväll!

2008-07-15 @ 23:25:46
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0