I love my dress

Idag efter jobbet åkte jag ner till stan först för och kolla om den underbara blommiga volang klänningen hängde kvar, men det gjorde den inte. Så jag pallrade mig upp till A6 och där hängde den som väntat efter mig. Nu fann jag min 36 som jag ville och äntligen är den min. Jag älskar klänningen! Den ska jag absolut ha på mig när det blir utgång på fredag.

Men sen framåt 2 tiden, mötte jag upp mamma för vi skulle hämta ut mitt pass. Och som jag sa, jag blev verkligen inte bra på mitt pass. Jag fasnar helt enkelt inte på bild, tyvärr!  Och en sak är iallafall säker, det är att jag hatar att vara med på kort när det ska vara rakt framifrån. Ne nu ska jag inte vara negativ, jag är iallafall glad att jag har köpt mig min klänning nu. Nu ska jag strax fixa i ordning mig för att möta upp Johanna och Mathilda, vi ska nämligen ta och beställa lite skor. Sen när jag kommer hem, ska jag försöka hinna åka till sense och träna. Men ifall dom hinner stänga, så får det bli en promenad på 5 km.

(visar bild på klänningen senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0