God morgon

God morgon allihop!

Slutar jobba strax, ska bli så skönt. Sen väntar stranden idag också, jag och Mathilda ska ner och sola i några timmar. Vet ni vad jag har fått, soleksem. Det är mindre kul, så jag måste nog ta det lite lugnt med solen idag. Men senare idag ska jag iväg och träna, sen ikväll har jag lovat Robin och hjälpa honom och storstäda hans gamla lägenhet. Eftersom den måste vara fräsch tills de andra flyttar in. Så jag, Pressfeldt och min käre mor ska hjälpa honom. Men nu ska jag gå och äta frukost, för jag känner hur min mage börjar kurra. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: elin

ska stoffe hjälpa till ;) haha!!! det vill jag se! skanar dig sötnos!

2008-07-30 @ 11:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0