Sjukis

Hej sweetheart's.
Hoppas allt är bra mer er.

Men med mig är det mindre bra, jag är fortfarande sjuk och jag har knappt kunnat sova någonting inatt. Jag har varit jätte varm och otroligt snyvig. Tror jag börjat få lite feber och det känns väl inte så bra, jag som vill träna. Men det är inte alls bra och göra när man mår som jag gör just nu!

Så min dag ser väl inte lovande ut, för jag ska bara ligga här i soffan och kolla på film. För jag orkar inte göra något annat. Tänk vad jobbigt man tycker det är att vara sjuk? allt blir negativt och bara allmänt jobbigt. Men nu ska jag kolla på film & tycka synd om mig själv ;)  Hoppas ni får en bra dag. Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0