Regn i Thailand?

Nu är jag faktiskt väldigt deppig, för jag var inne och kollade väder prognoserna i Thailand. Och som det ser ut nu, så kommer vi har regn i en hel vecka framöver när vi kommer ner på tisdag. Och jag kan säga att då har man otroligt mycket otur? Det ska inte behöva regna nu, nu när jag & robinälskling har längtar så mycket att få komma iväg till sol och bad. Åh, jag hoppas bara på att det kommer vända och att det blir strålande solsken när vi landar.

Nu åker vi om två dagar och jag börjar verkligen få resfeber, men vi kommer få det alldeles underbart och det ska bli så skönt att åka iväg. Det förtjänar vi båda, för ingen av oss har varit utomlands på över 7 år. Åh, vad jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Louise

Oroa dig inte! Det stog att vi med skulle få regn, men det såg vi verkligen inte mkt av :)

2008-12-28 @ 16:00:25
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0