Packat och klart

Nu är allt packat och klart inför Thailand resan imorgon. Åh, så skönt det ska bli och jag kan säga att jag faktiskt har resfeber nu. Men vi ska ha det alldeles underbart där och njuta av varje sekund! Det ska bli underbart att få åka iväg i två veckor.



Så imorgon vid 07.00 åker vi härifrån och då har vi god tid på oss att ta oss till Stockholm. Vi checkar in vid 12.00 och flyget går vid 14.00. Och jag kommer sakna mina nära och kära, men ni får ha det jätte bra här hemma i Sverige. Jag kanske skriver någon gång i Thailand, så ni får inte glömma att kolla in lite då och då. Och gott nytt år på er allihop!

Pusskram, Alexandra 

Kommentarer
Postat av: Emmie ;D

Oh nej , jag kommer sakna dig massvis : ( Älskar dig , and you know it <3

2008-12-30 @ 10:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0