Julstämning

Nu har jag precis spelat en fifa match med min älskling efter många om och men. Och jag är verkligen inte ett stort "fan" av att spela xbox. Men jag måste säga att det var väl helt okej ändå, om man ändå vore bra på det så hade man tyckt det var ganska kul. Men vad gör man inte för han, två matcher skadar ju inte ; ) Nu har vi precis satt på lite julmusik & ska börja fixa i ordning oss inför kvällen.



Men sen ska vi börja baka pepparkakor och sen någon ljus block puffgrej. Och sen så kommer Elin, Jonatan och hjälper till också och resten av folket kommer väl droppa in här under kvällen. Då blir det lite singstar(abba och massa andra låtar) och förfest här. Kan inte lova att det blir några bilder under kvällen, för jag har nämligen lyckats ta sönder min 4 kamera. Det är helt otroligt vilken otur jag har när det gäller det, för vad jag än har för kamera så lyckas jag ta sönder den. Okej att den funkar, men displayn funkar inte alls, krossad på två ställen och jag vet inte hur det har hänt. För jag har inte använt den, så jag måste väl ha stött emot något. Men hoppas ni får en jätte bra lördag kväll. Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0