Jul i Halmstad

Hej allihop! Nu sitter här i Halmstad hemma hos min pojkväns familj. Jag och Robin åkte hit efter mitt jobb idag! jag har nämligen jobbat idag på once mellan 10-18.00 och jag kan lova att det var fullt upp hela dagen. Men jag köpte mig några fina julklappar till mig själv idag, jag tyckte att jag förtjänade det. Jag som varit så snäll och det fick bli en spets polo och tre bas toppar(perfekt till thailand). Och sen köpte jag mig min julklänning på noir som jag ska ha på mig imorgon, den är så himla söt och enkel. Lägger upp bild när jag har fotat den någon dag.

Men nu ikväll har vi ätit lite julmat och nu ligger vi och myser framför tvn. Men strax är det läggdags för oss, för jag är jätte trött. Och imorgon ska vi upp tidigt för att åka till Robins farmor för och äta mat och ha det jätte mysigt, sen blir det vidare till hela släkten hos helen och där blir vi kvar hela kvällen. Och det är mitt första år jag inte firar jul med min familj, istället firar jag jul med min pojkväns familj. Det känns så vuxet, men jag tycker att det kommer bli så himla mysigt. För deras familj går inte sluta älska. Dom är helt underbara! Men nu kommer vi vara här tills på torsdag förmiddag, för sen måste jag hem och jobba på juldagen. Tråkigt att behöva åka så tidigt härifrån och jag tror inte det kommer att bli något bloggande alls imorgon. Så god jul på er allihop! Hoppas att ni får en jätte bra dag imorgon. Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0