4 december

Hej allihop! Dagen började väldigt bra, åt en mysig frukost med Robin och sen begav jag mig till bussen för att åka till skolan och ha ett powerstep pass kl:08.00. Men efter passet när jag hade duschat och fixat i ordning mig, kommer jag på att jag glömt gina tricot påsen med två tröjor i som jag skulle åka ner till stan och byta till en mindre storlek och min plånbok med allt i (pass & massa kort, som bankkort tex.) Och jag började leta som en galning, men jag hittar ingenting och ingen vet något om det heller. Så jag fick ringa till banken och spärra mitt kort, så surt. Nu när man snart ska åka iväg och allt. Därför måste jag nu fixa nytt bankkort, nytt pass och ett nytt skolkort osv. Men tröjorna får jag aldrig tillbaka och kan inte gå tillbaka och byta dom heller, 300 kr åt skogen. Jag blir tokig på det här, att jag alltid ska ha sån otur. Men hoppas att ni får en bra dag iallafall!

Pusskram. Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0