29 december

God morgon allihop! Jag vaknade idag vid  08.45 för att fixa i ordning mig och åka och jobba på once. Men självklart hade jag kollat fel och jag börjar 12.30. Så jag gick ner till jobbet precis som vanligt och sen säger Therese? - Men är inte du lite tidig? - Va säger jag? (helt förvånad) Och de kändes ganska jobbigt, men nu kom jag upp på morgonen iallafall. Så jag och Robin ska promenera till juneporten för och fixa lite ärrenden till Thailand, växla pengar till bath osv. För imorgon på morgonen kör pappa oss till Stockholm, sen går vårat flyg vid 14.00 ( måste checka in vid 12.00) , men vi kände att vi ville vara tidiga. Så vi åker redan vid 07.00. Åh, vad jag längtar! Idag när vi kollade vädret så var det 31 grader och sol och det gjorde mig GLAD! Men nu ska vi iväg och fixa lite innan jag börjar jobba, hoppas ni får en bra dag.

Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0