28 december

Hej allihop! Nu har jag varit uppe ett bra tag, jag var ute och gick min vanliga powerwalks runda runt munksjöni morse. Så har jag ätit lite frukost och det blev havregryns gröt, mums. Sen håller jag nu på och städar hela lägenheten! Så jag vet iallafall någon som kommer bli glad när han kommer hem.

Men senare idag ska jag åka till A6 för och träffa Lovisa, jag ska nog inhandla det sista inför resan och sen ska vi ta en fika. Det ska bli så kul och träffa pluttan, har inte sätt henne på över en vecka. Och det ligger inte i vanligheterna att det tar sån lång tid ;) Men jobbar man, så jobbar man. Det är trots allt min första lediga dag denna veckan om man bortser från julafton. Och ikväll blir det hårdträning på sense med Jonna och det blir lite kondition men mest lätta vikter. Eftersom jag var ute och gick i morse! Men nu ska jag fortsätta städa här hemma, så jag kommer iväg sen. Hoppas ni får en fin dag!

Pusskram, Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rohan

Ah det är alltid lika uppfriskande att läsa om andra som tränar så man själv blir peppad :)

2008-12-28 @ 12:22:55
URL: http://rohans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0