25 december

God morgon allihop! Nu har vi precis ätit frukost här och jag tänkte strax duscha för att sedan börja packa ihop alla mina saker. För framåt ett tiden ska vi åka hem till Jönköping igen och idag väntas också jobb mellan 15.30-22.15. Och det känns inte så lockande måste jag säga. Skulle egentligen gått ut ikväll, men det orkar jag faktiskt inte. För jag ska jobba på fredag igen på once, så kanske vore osmart. Därför kommer min kväll bli en lugn hemma kväll med min älskling.

Och nu var julen över för i år och min julafton kunde inte bli bättre, jag har haft en jätte bra och mysig jul här i Halmstad med min pojkväns familj och släkt. Och jag är så glad att jag firade min jul här och det kommer inte bli den sista gången jag är här och firar jul ; ) Men hoppas att ni får en bra dag, Pusskram. Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0