Sista veckan

Nu slutar jag strax jobba för dagen! Och jag är inne på min allra sista jobb vecka och det är jag så glad över att det är. För jag är verkligen trött på att sommar jobba. Jag vill bara kunna sova hur länge jag vill, slippa gå upp kl:05.30 varje vardag. Det ska bli så skönt att få lite ledigt innan skolan börjar iallafall, så man kan ladda för ett sista år på gymnasiet. Det är nästan svårt att förstå att detta är sista året för mig i skolan, sen ska jag börja jobba och studerna framöver. Jag ska verkligen göra precis som alla dom som har gått ut har sagt att man ska göra; "njuta av det sista året i 3:an".

Men innan skolan drar igång ska jag och min älskade vän Emmie åka till Göteborg och shoppa och jag hoppas att jag kommer hitta mycket höst kläder och skor och massa annat. Det är när lönen kommer man älskar att sommar jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0