Onsdag

Hej allihop!

Det blev ingen skola för min del idag, jag tror jag har fått halsfluss. För mina mandlar är uppsvullna och så är det någon konstig vit prick på dom ifall ni ville veta. Haha. Så jag tror jag ska boka tid och kolla upp det här, för om det är så att jag har det nu igen, då har jag haft det 3 eller 4 gånger detta året. Mindre kul!

Men idag skulle jag egentligen åkt och tränat, men vet inte om det är så smart om det nu är så att jag har halsfluss. Därför kommer det bli en lugn dag framför tvn, mycket film och snacks. Hoppas att ni får en bra dag, Pusskram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

när du laddar ni gossip girl vart ifrån laddar du ner uhder texten då jag hittar ingen .. mrn för övrigt vill ja bara tacka för en trevlig blogg..

och krya på dig..

2008-08-20 @ 15:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0