Myshelg

Bild: Min pojkväns lilla syster


Hej allihop! Igår kväll var jag och min älskling barnvakt åt hans lilla syster, fast hon somnade ganska fort. Så vi satte oss och kollade på Pear habor som gick på tv och den filmen är lika bra varje gång man ser den.

Men idag har vi bara tagit det lugnt, Robin håller på och fixar med bilen eftersom han ska sälja den framöver. Så han kommer inte ha en bil i fortsättningen, så den blir kvar här i Halmstad. Och vi får ta tåget hem senare idag kl:16.11, men jag tycker faktiskt att det kommer bli lite mysigt att åka tåg hem. För det är inte ofta vi åker tåg tillsammans, eftersom han alltid har haft sin bil. Men medans Robin har fixat med bilen, så har jag umgåts med hans mamma och hans lilla syster. Vi har varit ute med den lilla tösen i parken, så hon har cyklat och haft sig. Men hoppas att ni haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0