Lördag

Sitter här hemma hos Robin och det är helt underbart bra väder ute. Solen skiner och det är klarblå himmel och det är verkligenvarmt ute. Det var inte precis något jag hade räknat med denna helgen, men solen får man aldrig nog av. Eller hur?  Men idag har jag och älsklingsrobin varit ute på stan i stort sätt hela dagen här i  Halmstad. Och jag fick med mig min efter längtade spets topp som jag har letat efter. Den har nämligen inte funnit i min storlek innan i jkpg, men här i halmstad gjorde den de. Och gissa om jag blev glad! Fast jag hade velat ha den i svart, men nu fick det bli en vit och den är lika fin den också. Hoppas ni haft en bra dag, det har jag iallafall haft.

Pusskram,
Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0