Home sweet home

Nu är jag hemma från Göteborg! Jag och Emmie har gått på stan hela dagen, shoppat en massa. Vi har haft det jätte bra och vi hade lite tur med vädret, eftersom det knappt regnade som vi trodde att det skulle göra. Men idag inhanlade jag  två koftor, en spets "topp", trosor, id smink, jeans, naglack och en skämt grej till min älskling. Och det var en disktrasa där det står "JAG ÄLSKAR DIG (ännu mer ifall du diskar)" . Tyckte att det var lite kul, eftersom jag nästan alltid få diska. Men han är lika underbar ändå!

Och imorgon börjar skolan igen och det är sista året för mig på gymnasiet och sen ska man gå bal (två gånger) och sen tar man studenten. Hur härligt som helst! Så imorgon kl:08.30 börjar jag, jag kan nästan säga att det är som sovmorgon för mig eftersom jag har gått upp hur tidigt som helst hela sommar lovet. Men hoppas ni haft en jätte bra dag, nu ska jag gå och lägga mig. Pusskram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha bästa grejen" jag älskar dig" ännu emr när du diskar" :)

2008-08-22 @ 21:01:43
URL: http://linneaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0