Hemma

Nu är jag hemma, kom hem för ett bra tagsen nu och jag är jätte trött efter tågresan. Det tog ju som sagt 3,5 timme hem. Men jag har iallafall haft en helt underbart bra helg i Halmstad med älsklingsrobin hemma hos hans familj.

Fredags
: myskväll och bio "the dark night". Grymt bra!
Lördags: stan(shopping) och ännu en myskväll & barnvakt åt Nelliebus.
Idag: Mycket bus med Nellie idag också. Sen fick hon present från mig och Robin
innan vi åkte hem, eftersom den lilla busen fyller 3 år imorgon.

Men imorgon återstår en ny vecka och dagen imorgon börjar jag med ett bodypump pass kl:08.00-09.30. Sen efter det har jag praktik 11.00-18.00. Men nu ska jag lägga mig framför tvn och se om det är något bra. God natt och sov gott!

Pusskram, adios amigos.
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0