God morgon

God morgon allihop!

Nu har jag äntligen jobba klart för denna veckan eller jag ska jobba imorgon också fast  bara i 1,5 timme. Så det är inte hela världen. Det var jätte skönt att sluta kl:10.00 idag iallafall. Men nu idag ska jag ner till stranden, jag skiter i om jag har soleksem nu. Så jag och Emmie ska ligga och pressa på vätterstranden och sen blir det en tripp till stan också.

Men ikväll blir det utgång med tjejerna, vi ska försöka vara hemma hos mig och förfesta lite. Eftersom vi inte kunde vara hos Lovisa. Ja, som det ser ut nu så har vi inte bestämt så mycket. Men det kommer! Hoppas ni får en härlig soldag, njut så länge den vara. För jag hoppas inte det är den sista, nu ska jag gå och packa för stranden. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0